Breed werven en objectief selecteren
Je wilt als organisatie graag zo breed, eerlijk en objectief mogelijk nieuwe medewerkers werven en selecteren. Maar toch merk je dat het lastig is om de diversiteit in de kandidatenpool en nieuwe medewerkers echt te bevorderen. Het blijven toch een beetje kopietjes van wat jullie al in huis hebben.
Dus je vraagt je af:
- Hoe trekken we een bredere talentenpool aan?
- Hoe geven we iedere sollicitant een eerlijke kans?
- Hoe zorgen we ervoor dat we geen talent over het hoofd zien?
- Hoe kunnen we zo objectief en eerlijk mogelijk selecteren?
- Hoe blijven we vooral oog houden voor kwaliteit in plaats van diversiteit vinkjes?



